O mne

128+

ÚSPEŠNÝCH PROJEKTOV

46+

SPOLUPRÁC

14+

ROKOV SKÚSENOSTÍ

nekonečno

NÁPADOV

Spolupráce

14 rokov v hre obchodu a marketingu mi umožnilo pochopiť čo ľudia potrebujú, vďaka tomu môžem vytvárať jedinečné projekty od nuly, správne ich nasmerovať a viesť ich k úspechu.

Moje skúsenosti v tvorbe, od obsahu, dizajnu, technológii a komunikácie znamenajú, že môžem poskytnúť úplný balíček služieb bez toho, aby ste museli koordinovať viacero profesionálov.

Fotogaléria

Dizajn bez názvu - 2023-11-25T132658.783
Dizajn bez názvu (36)
Dizajn bez názvu (34)
5
DCIM100GOPROGOPR1250.JPG
Dizajn bez názvu (54)
21021
118153086_3370295776355190_8985501042232179936_n
IMG-20230402-WA0035
IMG_4794
IMG-20230216-WA0002

Povedali tí, ktorí so mnou spolupracovali

dm drogerie markt, s.r.o.

Katarína Migrová

Ďakujeme za skvelú spoluprácu a prajeme Vám celý kolektív p.Šimonovičovej všetko dobré. Nech sa všetky Vaše nové výzvy naplnia úspešne.

Kúpele Červený Kláštor

Ing. Vladimír Šmída

Ďakujeme Vám veľmi pekne za spoluprácu a teším sa, že dlhodobo predávame výrobky s našim brandom.

Ankar-ka

Tereza Kuchtová

Moc mile mě překvapila tvorba Lucie Čakanové. Výsledek její práce naprosto predčil mé očekávání. Velmi kreativní a čtivý text, úžasná práce s fotkami. Moc děkuji a opět se velmi ráda vrátím.

Feedys

Kamila Bruknarová

Lucii jsem oslovila pro tvorbu ke svému novému projektu. Mile mě překvapil její pohotový přístup a zápal, se kterým do spolupráce šla. Poslala jsem jí podklady a hned pochopila, co je mým záměrem, o co mi jde. S její prací jsem tedy maximálně spokojená a ráda její služby doporučím dál 🙂

TVORÍM KREATÍVNE PROJEKTY. KREATÍVNE ICH TVORÍM

Kreativitu považujem za schopnosť pozerať na veci z nových uhlov pohľadu, prepájať zdanlivo nezlúčiteľné prvky a vytvárať niečo unikátne.

 

Je to tak trochu "tanec" medzi logikou a intuíciou, medzi získanými vedomosťami a neobmedzeným potenciálom.
Tvorivosť vnímam tiež ako schopnosť poznať pravidlá hry, aby som ich mohla následne zmeniť.

Publikačná činnosť

# Managing Global Transitions

Who is Influencer and How to Choose the Right One?

# Mega trendy a média

Realita a mediálne bubliny, 2018. 

# Ekonomika a manažment

Vplyv nudy na impulzívne nákupné správanie, 2019.

# Ekonomika, financie a
manažment podniku XII

Wellness marketing - analytický pohľad na vybrané prístupy a stratégie, 2018.

# Vedecký časopis FPM EU v BA

Postavenie a reputácia wellness ekonomiky na Slovensku, 2019.

# Fakulta PM EU, Katedra podnikových financií

Moderné nástroje a techniky marketingovej komunikácie -influencer marketing, 2020.